زيباترين واژه هستي(مادر)
تو كه عاشق ترين عاشقايي فرشته اي ز عرش كبريايي تو اي مادر صفا و شور خونه بركت وجودت نور خونه ![]()
اگه با اين ترانه حقيرم سروپاتو من از طلا بگيرم ![]()
هنوز شرمندتم اي نازنينم كلام اولم اي بهترينم ![]()
مادر تويي جون پناه من
مادر تويي تكيه گاه من
مادر مادر مادر...
خدا از خاك عشق تو رو سرشته فرستاده از اسمون فرشته![]()
تا در اغوش امن خود بگيرد كه اين يك ذره جا مثل بهشته ![]()
بميرم من اگر با غصه وغم گذاشتم روي دوشت كوله باري
بشه اي كاش نگاهم سايه ساري كه روي چشم من قدم بزاري
بمون مادر كه دل بي تو مي ميره دل كوچيك من پيش تو شيره
نشه كم سايه تو از سر من خدا هرگز تو رو از من نگيره
مادر مهربانم هستيم را بعد ازخالقت از تو دارم اگر نفس نورانيت نبود من بي شك همنشين تاريكي ها ![]()
ميشدم و نميتوانستم پنجره اتاقم را باز كنم
وقتي تو را ميبينم به ياد دست هايت ميافتم كه از همه افريده هاي خدا مهربان ترند دست هايي كه گهواره زندگي را تكان ميدادند تا من بي تابي نكنم ![]()
از ازل تا به ابد دوستت دارم مادر![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
